Luna bolnava/bolnavicioasa

Numar orele pana la sfarsitul lunii ianuarie. Stiu ca pentru unii este doar o simpla perioada a anului sau ca pentru altii are o insemnatate aparte (zile de nastere, momente speciale etc). Pentru mine insa, asa cum ma plang de cativa ani incoace, este oribila. Si cum anul asta pare a fi si cu ghinion in coada, prima luna a fost cu atat mai mizerabila. Pentru mine cel putin.
Ianuarie m-a tarat prin toata ograda de virusi, de la cei mai banali, la cei mai afurisiti. Ianuarie mi-a ramas pe fata sub forma unor mici gropite si pe corp si trage tare sa imi ramana impregnat in piele cel putin pentru inca o saptamana din februarie. Ianuarie a fost cu dureri de cap, cu nopti nedormite si a stat in toata splendoarea lui sub semnul bolii. Si acum mai e sesiunea. Luna asta miroase puternic a cafea si duhneste a foi proaspat imprimate. Are pe degetele ei multe taieturi fine de la sutele de pagini pe care le-a citit de cate ori a fost nevoie si privirea incetosata de cursuri cu spatiere de 1,0.
Ianuarie mi-a pus lacat la usa si nu prea mi-a dat voie sa ies afara la zapada. Mi-a mancat timpul aiurea si m-a obosit. A venit cu umbre de bucurie si doar cu cateva biletele de fericire in cutiuta mea. Am doar cateva cuvinte sa ii spun: dupa ianuarie vine februarie, si dupa februarie primavara. Si bine face!


2 comentarii :

  1. Hmmm ... interesant articol ... interesante etichete ...
    Inteleg ca in ianuarie nu ai adaugat prea multe biletele in "cutia alba cu roz".
    Interesant deasemenea cum toata lumea iubeste iarna ... doar pana la sarbatori.
    Observ totusi ca postarea ta se termina intr-o nota optimista ... asa cum sper sa fie si viitoarele articole ...
    Inchei si eu comentariul in aceeasi nota cu o fraza care zugraveste cu mare fidelitate anotimpul ce sta sa vina : "Primavara este modul in care natura spune: SA INCEAPA PETRECEREA!"

    RăspundețiȘtergere
  2. Ei bine, sincera sa fiu, nu se putea fara acea picatura de optimism, pentru ca doar gandul ca mai e putin si vine primavara ma mai inveseleste si ma mai linisteste. Si dap, eu consider ca iarna ar trebui sa se limiteze doar la luna decembrie. Imediat dupa Revelion ar trebui sa infloreasca pomii si sa apara ghioceii, daca ma intrebi pe mine. Poate asa am evita depresia aia post-sarbatori pe care multa lume o are :( (i know i do).

    RăspundețiȘtergere