Dupa 2 ani...

...blogul meu este inca picioare. Imaginea de mai jos nu imi apartine, dar mi-am permis s-o fur pentru ca vorbeste despre mine intr-un fel in care ar vorbi o carte sau o melodie de care m-am indragostit la primele note, dar mai ales pentru ca fix ieri s-au implinit 24 de luni de chocolatefollie.blogspot.ro.

Sunt doar 2 ani. Sunt mica. Sunt altii mai mari ca mine care au razbit peste 3, 4, sau chiar mai multi, cu fruntea mult mai sus decat mine si cu mii de realizari. Eu mai am. Dar nu ma grabesc, pasesc incet ca sa nu ma impiedic de zilele grele, de lipsele imense de inspiratie si de timp, de rutina, de plictiseala, de tot felul de pietricele de care se impiedica bloggerii si prefera sa traga pe dreapta pentru o vreme sau definitiv. Nu si eu. Eu am sa stau in picioare, chiar daca uneori acestea ma vor durea sau imi vor amorti.

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu