Shake it...Marilena?!

As fi ipocrita daca nu as recunoaste ca, printre multe alte melodii, ascult si house-ul asta comercial care de cativa ani a pus stapanire pe piata muzicala romaneasca. In fond, unele piese sunt dragute, dansante, chiar daca majoritatea au versuri atat de previzibile, incat atunci cand dau drumul pe UTV am o senzatie interminabila de deja-vu. Treaca, mearga...
Dar de ceva vreme incoace parca asa-zisii artisti romani prea au intrecut toate limitele comercialului si ale culturii de consum. Mi-a fost dat sa ascult acum o saptamana intr-un taxi o piesa cu niste versuri care m-au dat pe spate si asa m-au lasat. Inca nu imi vine sa cred ca exista, inca sper ca e doar o gluma proasta. Dar damn it, nu e! Am cautat-o pe YouTube si e...aievea, ca sa spun asa. Asa ca va prezint in exclusivitate DJ BIGICE (da, stiu, probabil nu ati auzit de el in viata voastra si nici nu cred ca v-ati fi dorit cu ardoare acest lucru) si hit-ul verii 2012 in Romania - Marilena.


Si eu care credeam ca mai penibil ca la Eurovision nu se poate... Facand o paranteza, in ciuda faptului ca au existat destui romani care au incurajat Mandinga la concursul de acum o saptamana, eu chiar cred ca ne-am facut de rahat. Sincer. Pe scurt, fara pic de voce (orice om cu auzul neafectat s-a prins cat de prelucrat este glasul Elenei in melodia care este difuzata la tv si la radio in momentul in care a inceput sa cante live), un dans sincron prea simplu care mie cel putin imi amintea de niste papagali dansatori din filmul "Paulie" (trebuie sa-l vedeti!), incapacitatea de a face spectacol si, concluzia: de ce mama naibii am mers la Eurovision cu o piesa de club?! All in all, am luat un loc decent anul asta, mult prea bun pentru performanta noastra..se putea si mai rau.
Revenind, in ochii mei, muzica romaneasca nu a avut nici un moment in care sa decada mai mult de atat. Ce dracu' e "Shake it, Marilena"?! Am inteles morena, misterious girl, like a panda bear, like a bunny, dalinda, dar unde ne propunem sa ajungem? Vorba cuiva care a comentat la clipul piesei de pe YouTube...probabil in curand la "shake, shake it, Marioara lu' Mitica"...

2 comentarii :