Happy Blog Day!!!

De fapt, era ieri, dar ca o vacuta ocupata cu proiecte si referate ce am fost, am uitat complet :( shame on me! Dar mai bine cu o zi mai tarziu decat cu un an mai tarziu sau decat...niciodata.


Da, chocolatefollie.blogspot.com a implinit ieri un an de existenta. Asta nu inseamna ca chocolatefollie.wordpress.com a dat coltul de tot...sa spunem doar ca e in moarte cerebrala si ca a devenit o leguma, din pacate. Am plans mult dupa blogul vechi ( datorita lui sunt prezenta in blogosfera de 2 ani si 3 luni ), cu el incepusem, cu el ma facusem cunoscuta, el era marca mea, era mai mult decat un jurnal, era foarte impregnat de mine si de parerile pe care le aveam eu pe la 18-19 ani. Cand l-am pierdut, a fost ca si cum cineva ar fi incercat sa imi stearga mai bine de un an de viata...Dupa cateva saptamani in care am incercat sa il resuscitez fara succes, am preferat sa iau eu cateva vitamine, sa ma fac mare si puternica si sa incep din nou. E adevarat, de acest blog nu m-am mai ocupat atat de mult, nu am mai avut nici timp sa trec pe la bloggerii mei de suflet si am devenit un pic mai rece. Asta e etapa de 19-20 de ani; sper ca viitoarea sa fie mai buna si mai...calda.
All in all, nu vreau sa dau dovada de modestie si chiar sunt mandra de mine ca am reusit sa o iau de la capat. Poate a fost ceva minor pentru unii, dar ar trebui s-o ia mai mult ca pe o lectie de viata: cand altii ti-au dat un sut si te-au pus la pamant, zaci cat zaci dar dupa aia pui manuta si te ridici, ca doar nu poti sa ramai mereu la orizontala, nu? Chocolatefollie.wordpress.com a fost o victima colaterala a unor certuri si a unor reactii bolnave. Chocolatefollie.blogspot.com a fost o invingatoare pentru ca exista si pentru ca ieri a facut un anisor de viata! <3




8 comentarii :

  1. Eşti frumuşică în poze...

    RăspundețiȘtergere
  2. Din câte știu blogul vechi e încă deschis.
    Ai încercat măcar să copii câteva articole dragi să le ai sigur peste ani?

    Sper să urmeze ani frumoși pe acest blog, chiar dacă vei scrie o dată pe lună. :P

    RăspundețiȘtergere
  3. Diana, da, blogul inca e deschis si eu pot sa ma uit pe el din cand in cand. Oricum daca nu mai pot sa scriu pe el...:( dar ai dreptate, o sa incerc sa imi copiez cateva articole mai de suflet cand voi avea timp. Nu strica sa le am acolo...

    RăspundețiȘtergere
  4. Mulți ani să facă, și să crească mare mare :P

    RăspundețiȘtergere
  5. LMA blogului :P Sa aiba multi cititori si multe articole :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Roxana, mersi mult! :D Sper ca cititorii mei sa se multumeasca cu cate un articol la cateva zile, facultatea imi mananca zilele :">

    RăspundețiȘtergere