Cea de-a 20-a toamna

Nu stiu daca cea de-a 20-a toamna a vietii mele a trecut prea repede sau prea incet. Pe de o parte, nu stiam cum sa fac zilele sa treaca, pe de alta parte nu stiam cum sa opresc timpul in unele momente. Chiar daca erau mai uscate sau mai verzi, mai colorate sau mai uscate, si frunzele din anul acesta au cazut...
Am avut o toamna obositoare. Foarte. As spune monotona, dar as exagera, pentru ca au avut grija muuulte persoane sa ma surprinda placut sau sa ma enerveze. Am facut multe in aceste 3 luni, m-am impartit intre facultate, job, acasa si viata personala. Nu m-a obligat nimeni, dar ca de obicei imi place sa vad cat de multe chestii pot face bine/foarte bine si cam care imi sunt limitele. Concluzie: deocamdata nu le-am depasit :D.



Am demisionat de la Romtelecom...Mai bine zis, mi-a expirat contractul si nu am vrut sa-l prelungesc. M-am gandit sa incerc altceva,  pe PR sau pe publicitate si, thanks God, propuneri sunt destule. Am implinit 20 de ani si intr-un final a fost bine. Am trecut prin cateva schimbari dar am vazut ca pot. Orice. Nu stiu daca din cauza mea sau din cauza unui noiembrie magic. Nici n-ar fi avut cum sa fie altfel. A fost al 20-lea, a fost matur, a fost funny, a fost induiosator, a fost mandru de multe realizari si a fost al meu. Unul dintre cele mai frumoase noiembriuri din viata mea. Astept un decembrie pe masura si o iarna cat mai pisicoasa!

Un comentariu :