Bloody water!!!

Si nu e deloc o injuratura englezeasca! It's for real! Pentru cei care sunt din afara Bucurestiului sau pentru cei ( asa ca mine ) care nu au avut drum pe la Universitate in ultima saptamana, ar putea sa fie ceva al naibii de ciudat. Sincera sa fiu, pe mine m-au cam cutremurat pana si pozele...ceea ce e de bine! Asta inseamna ca teaser-ul pentru noul sezon "True Blood" de pe HBO si-a atins scopul. Trebuie neaparat sa trec zilele astea pe langa "fantana cu sange". Vreau sa ma cutremur si la fata locului, in ciuda faptului ca ma vor astepta probabil cateva nopti de cosmaruri.



Poate mai creepy decat apa din fantana, este cea de pe marginea ei, care da impresia de crima in toate regula.



Dar lasand la o parte toata mama ei de apa, porumbeii infoiati de pe marginea fantanii sunt parca desprinsi dintr-un film de-al lui Hitchcock.




Fotograful cu stomacul tare a fost Habiba.

9 comentarii :

  1. Imagineaza-ti ca e...suc de rodii.:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Am trecut și eu pe acolo și chiar se vedea fain. Mie mi-a plăcut imaginea și urăsc filmele horror :D

    RăspundețiȘtergere
  3. A mai fost o dată roșie, de ziua hemofiliei sau ceva de genul.

    Oricum, în București fântânile au fost cu apă în toate culorile posibile.

    RăspundețiȘtergere
  4. As vrea sa vad live.Is curioasa cum miroase...
    Sa iei o mostra cand te duci:))

    RăspundețiȘtergere
  5. E prima data cand aud de asa ceva...si locuiesc in Bucuresti de atatia ani, oricum pozele Habibei sunt foarte reusite. Trebuie sa vad cu ochii mei. :P

    RăspundețiȘtergere
  6. Sunt si in Brasov. Mi se pare putin mai mult decat scandalos. Dar cum lor li se pare interesant..

    RăspundețiȘtergere
  7. :) Arata interesant totusi.

    RăspundețiȘtergere
  8. Da, am văzut şi eu... Mă lasă rece. Tâmpiţi.

    RăspundețiȘtergere