She's on the edge of glory

Nu ca Lady Gaga nu ar fi avut deja o cariera exceptionala, dar bag de seama ca in ultimele luni a rabufnit si mai tare. "Born this way", "Judas", si, mai nou, "The edge of glory". Si da, toate suna bine! Mie imi place femeia asta. Nu e superba si nici nu are o voce ravisanta. S-a facut cunoscuta mai mult prin intermediul excentricitatii si nebuniei ei. Dar chiar daca unii o admira si altii o detesta, trebuie sa recunoastem cu totii ca Lady Gaga e unica. Cati dintre noi ar fi in stare sa faca ce face ea? Cate retineri am avea oare? Da, e extravaganta, dar am observat ca multe cantarete au inceput sa imprumute anumite elemente de la ea ( mai ales in cadrul videoclipurilor si a vestimentantiei ): de la Beyonce pana la romancutele noastre. Se poarta deci.
Mie mi-au placut si clipurile ei ( mai degraba filmulete de scurt metraj :)) ). Tot ce poarta semnatura Lady Gaga iese bine, sau cel putin interesant si intrigant. Am urmarit "Alejandro" de 1000 de ori anul trecut, mai ales partea de inceput. M-a innebunit melodia si o ascult chiar si acum cand am pofta de ea. "Born this way" nu m-a impresionat atat de tare, dar "Judas" cuprinde scene care provoaca anumite conflicte. Probabil din cauza asta "The edge of glory" este ceva mai cuminte. Sau poate m-am obisnuit eu deja cu stilul ei vestimentar si miscarile de dans. All in all, Lady Gaga e un adevarat fenomen ( chiar daca ne place sau nu ) si ultima ei melodie suna foarte bine!

Un comentariu :

  1. Nu sunt fanul ei. De altfel în afară de Alejandro nu știu altă melodie de a ei. Dar bravo ei că și-a creat o identidate. Are amprenta pusă și recunoscută de toată lumea.

    RăspundețiȘtergere