Micile noastre bijuterii blanoase

Alaturi de ciocolata, Mc, Cola, shopping si alte bunatati, consider ca pisicile sunt cea de-a 10-a minune a lumii. Da, trecem peste faptul ca sunt niste scorpii afurisite care se dau pe langa noi doar pentru ca le hranim, le purtam de grija si le mangaiem. Trebuie sa recunoastem totusi ca sunt foarte gratioase, orgolioase si superbe.
Nu spun ca nu imi plac si cateii. Doar ca...i'm a cat person, cum ar spune americanul. Cand eram mica, fugaream un martan mare si gras prin curte si cand il prindeam, pana sa urle mama la mine "Dano, nu!", eu il si luam de urechi si il pupam drept in bot. Si recunosc, as mai face asta si acum pentru ca ma topesc dupa matze. Frate, nu stiu ce au, dar un singur lucru e cert: Dumnezeu sa binecuvantezele pisicile si sa le dea cat mai multa pufosenie ca sa aline fetele suparate, plictisite sau nervoase in momentul in care isi strang felinele in brate!
Nu sunt pretentioasa la pisici. Pe alea fara blana nu le inghit, dar in rest le iubesc pe toate :D. Soacra cumnatei mele are o pisica extraordinara, care aduce enorm cu cea din "Cats and dogs" ( filmul mai vechi, nu cel nou ). Are fata turtita si o privire care te-ar transforma in hrana pentru pisici instant daca i-ai sta in cale. E totusi un domn! Si am facut marea greseala ( dar nu regret! ) sa o smotocesc acum o jumatate de an. Nesuferitul de motan m-a tinut minte si de fiecare data cand ma apropii de el pentru inca o partida de jumulit, se incrunta la mine si incearca sa ma zgaraie. Fraierul nu stie ca n-are gheare >:). Dar nici eu nu pot ramane cu blana lui in mana, ca doar nu vreau sa-i stric Bijou-ul (numele motanului) proprietarei.
Si de fiecare data cand vad cate o pisica pufoasa si grasa simt ca Dumnezeu e femeie si ca ma iubeste in momentele alea! Mi-am adus aminte de amicele noastre blanoase pentru ca tocmai azi prietenul meu mi-a trimis o poza cu Bijou, "distrugatorul lumii fara de gheare" (cel din poza de mai jos). El nu stie ca il iubesc si asa...Lasati deci pisicile sa vina la mine! :D

21 de comentarii :

  1. muamă cât e de supărat:D
    şi eu l-aş smotoci puţin...

    RăspundețiȘtergere
  2. Pisica mea cred că te-ar îndrăgi :)) Numai să nu o iei în brațe că nu-i place. Să o mângâi așa când se dă pe lângă tine :)) Și da, e blănoasă :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Camelia: mda, e suparat mai tot timpul! :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Creve, as fi cel mai intunecat cosmar al pisicii tale: nu numai ca as lua-o in brate, dar as smotoci-o pana ar ramane fara aer! 8->

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu am o blanoasa birmaneza pe care o ador :).

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce minuni păcătoase ai pus pe listă.
    Voi nu vă luați pisică? :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Si eu am o pisica grasa si suparata pe viata....a facut 13 ani....am dus-o la Tauti, sa vada viitoarea ei casuta, si din alb-negru a devenit instant gri-inchis....iar de când ne-am intors nu mai iese de sub cuvertura (unde crede ea ca n-o vede nimeni) decât ca sa manânce. Ma rog, si pentru altele...

    "Pisicile sunt dovada clara a faptului ca nu toate creaturile de pe Pamânt au vreun rost". Sorry, n-am zis-o eu....

    RăspundețiȘtergere
  8. Dragoș, pe ideea asta putem spune așa și despre unii oameni dar nu înseamnă că toți sunt așa. Unele pisici așa sunt. Plus că după o vârstă nu mai sunt la fel. De asemeena pisicile înainte să moară stau mai mult ascunse. 13 ani nu e o vârstă la care să moară pisica, dar peste câțiva ani deja o să fie foarte bătrână (maxim 4-5 ani). Pisica mea are vreo 15 (cam asta e media lor de viață) și încă se mai joacă dar ne tot așteptăm ca pe viitor să nu ne mai încânte privire cu zâmbete.

    RăspundețiȘtergere
  9. Si mie imi plac pisicile, dar numai cand sunt mici. Atunci imi vine sa le mananc de ce dragute si scumpe sunt :D!

    RăspundețiȘtergere
  10. Sper sa nu dau de vreo Pisica turbata ce poate fi rea si periculoasa.. ca voi fi nevoit sa-i sparg capul cu o piatra =))

    - - - - -

    In alta ordine de idei.. Sa le binecuvanteze ?? La cate cosmaruri am avut mai ales cu pisici negre, n-as vrea nicio binecuvantare :))

    Cat despre alea fara blana, cred ca n-am mai vazut animale asa odioase ca alea :)) Fazele gen Hell's dog, sunt wrong sau daca nu's.. si caini au si faza asta, atunci le-o putem acorda si pisicilor fara blana si le putem spune si lor cu mare usurinta Hell's cats :)))

    RăspundețiȘtergere
  11. Nu pot sa zic ca detest pisicile.. imi plac si mie, le mangai cand e nevoie etc.. Dar comparativ, prefer cainii.

    Si totusi, uite felina mea favorita pe care o ADOR:

    http://postimage.org/image/2739fezvo/

    'Manca-l-ar' tata de frumos :X

    si manca-l-as si pe el :X

    http://postimage.org/image/273zw0js4/

    RăspundețiȘtergere
  12. Diana, eu as vrea pisica, dar Habiba nu prea isi doreste :(. Adica ne plac martancele la amandoua, dar suntem constiente de faptul ca trebuie intretinute cat de cat bine ( numai pe ingrijirile pentru pisica nu mai dadeam banii ). In plus, ar trebui sa avem si putin timp pentru ea si de-abia avem pentru noi, avand in vedere ca suntem plecate mai toata ziua de acasa :(. Poate pe viitor...

    RăspundețiȘtergere
  13. Dragos, eu stiu ca pisicile nu sunt fidele si protectoare precum cainii. Chiar am spus ca sunt scorpii si isi urmaresc numai interesul. Dar eu cred ca au rolul de a ne relaxa pe noi oamenii. Mie o martanca grasa si pufoasa imi face o zi banala putin mai senina. Ma calmeaza sa vad o pisica dormind langa mine in timp ce eu o mangai :D. Daca e s-o iei asa, nici perusii n-au nici un rost la casa omului, dar eu l-am iubit enorm pe Coco al meu :D.

    RăspundețiȘtergere
  14. Creve: mi-e asa de mila de pisicile batrane care stau sa moara...:( adica stiu ca e normal si ca asa e viata, dar mna, nu ma pot abtine sa nu ma intristez. Proprietara apartamentului in care stau eu are o pisica birmaneza mare si blanoasa, dar saraca e atat de batrana incat a surzit acum ceva timp :(

    RăspundețiȘtergere
  15. Lusio, eu stiu ca nu toata lumea e innebunita dupa pisici asa cum sunt eu. La fel de bine as putea sa ma numesc Cat Follie :)). Cateii imi plac si mie, dar prefer pisicile. Cat despre alea fara blana, da, te inteleg, nici pe mine nu ma incanta :(

    RăspundețiȘtergere
  16. Catelusii jucausi sunt si favoritii mei. Pisicutele mai putin. :(

    RăspundețiȘtergere
  17. Oh,numai ce privire are,un adevărat don Juan al pisicilor :)) Sincer,I'm a dog person,(da,trădes ani de tradiţie feminină :lol: ),dar nici pisicile nu se lasă mai prejos,mai ales o pufoşenie ca aia din poză

    RăspundețiȘtergere
  18. tocmai am găsit ceva that i think you'll enjoy http://9gag.com/gag/155806/ :))

    RăspundețiȘtergere
  19. dadada! catlover! si eu le smotocesc si ma joc cu ele. le consider tare elegante. important e ca obtin ce vor si mai sunt si admirate pentru asta!
    sunt a 10-a minune a lumii, cum ai bine zis. :D

    RăspundețiȘtergere