Despre examene si alti demoni

Oficial, am inceput sesiunea. Studentii de la Comunicare si PR debuteaza maine cu cel mai nasol examen posibil ( cel putin in acceptiunea mea ): la imagologie. Bine, teoretic, noi suntem in examene si in proiecte inca de la jumatatea lunii mai, dar tortura mai mare de-abia acum a venit. Si nu suntem singurii...
Din cate am inteles, de ieri au inceput sa se desfasoare probele de bacalaureat. De data asta vad ca le-au ingramadit pe toate in luna iunie: si probe orale, si probe scrise. Pe vremea meaaaa ( adica anul trecut ) am sustinut probele orale in timpul anului si parca da, a fost ceva mai usor si mai relaxant in iunie. Dar de, promotia din 2010 a fost doar un cobai. Sunt sigura ca si pe cei din vara asta se testeaza cate ceva ( cred ca proba de geografie pentru cei de la uman in locul istoriei ), nu scapa ei asa usor! Dar pentru a-i incuraja pe cei care trec prin stresul maxim al bacului si al admiterii, am doar cateva cuvinte: nu va faceti probleme aiurea! Mi s-a tot spus si mie anul trecut dar tot am continuat sa-mi rod unghiile pana in momentul in care am fost admisa la SNSPA si mi-am depus dosarul. Evident, voi, cei de clasa a 12-a, nu mai puteti de sfaturile si de parerile mele. Dar va spun: nu va stresati prea mult cu bacul, pentru ca, citand din Diana Emma, e doar o formalitate! Invatati cat puteti, cat credeti de cuviinta, pentru ca sunt informatii care va vor prinde bine pe viitor ( mie mi-au prins ). Dar nu va pierdeti noptiile de cauza acestui examen. Dupa ce veti termina cu el, veti vedea la ce ma refer :). In schimb, va sfatuiesc sa puneti burta pe carte in ceea ce priveste admiterea. In ciuda a tot ce se vehiculeaza, cum ca facultatea scoate someri pe banda & stuff, eu zic sa nu va prostiti si sa va ganditi ca e in joc viitorul vostru. Nu am nimic cu cei care au inceput 3 facultati si s-au razgandit pentru ca nu au fost ceea ce au vrut. Spun doar ca e bine sa va decideti si sa munciti ca sa ajungeti acolo unde vreti. Pentru ca se poate.
Nu ii uit nici pe cei mai mici, care au sustinut primul examen mai serios din viata lor. Nu stiu daca ii mai spune capacitate, pentru ca s-au tot schimbat denumirile si au intervenit teze nationale ( Malli ne poate spune mai multe, daca doreste). Dar eu asa consider ca asa se intituleaza. Ii sfatuiesc si pe ei sa nu se streseze, desi le e mai greu. Sper doar sa le prieasca vacanta de dupa.
Cat despre noi, studentii, ce sa mai spun...? Spor la invatat si rugati-va sa fie vreme urata afara ca sa nu schelalaim prin casa ca pierdem zilele insorite citind. Si inca ceva: ca sa intre mai bine informatia, nu luati pastile. Beti un ceai de rozmarin! La mine si la Habiba functioneaza de minune! Va face sa fiti mai atenti si va tine cu ochii deschisi. Bineinteles, la sfarsitul sesiunii, il vom inlocui cu un suc natural rece sau un frappe delicios servit la o terasa pe malul marii, la apus :X.


Sursa poza: demotivare.com

9 comentarii :

  1. succes in sesiune. eu am inceput`o de ceva vreme. pff..abia astept sa termin.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mersi la fel, Rainychocoffee! :* Si noi am inceput-o devreme practic ( inca de dinainte de 20 mai) si nu mai contenim cu nervii intinsi la maxim :(.

    RăspundețiȘtergere
  3. Cioco, abia astept sa scap de stresul asta cu bacul, probele orale nu ma streseaza asa mult, nu-i mare branza. Dar pana nu scap si vad rezultatul pozitiv , parca nu pot sa stau calma...unde in capul meu acum e un "tic-tac". Dupa bac, party party...dupa alt stres, facut dosar, umblat pe la facultate, antrenament, iar invatat...viata-i grea, da' trece:)))

    RăspundețiȘtergere
  4. Te inteleg perfect, Giulia! :* Exact prin asta am trecut si eu anul trecut, numai ca am sustinut si examen pentru admitere...chiar vreo 2...mi-am mancat nervii cumplit. Ai grija sa nu te stresezi prea tare si sa iti fie rau, asa cum mi-a fost mie :(. O sa vezi, va fi bine! Si dupa ce termini tot, va fi si mai si! :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce dor mi se face să mai am vreo sesiune...

    Tare mi-e că după ce mai trec puțin prin viață, o să zic și de examenele de la facultate ce ziceam de bac.
    Sincer, bacul a fost ușor în sensul în care matematică și fizică oricum am învățat 4 ani de plăcere și era... engleza la fel (plus Cambridge-ul), la geografie făcusem doar variantele și literatura româna am învățat-o în 3 zile + amintiri. Ceea ce în facultate nu aș fi putut face. :lol:

    Întrebarea mea e... se mai dă undeva admitere? Care să nu fie formală? Fug ca dracu de tămâie ăști ad e admiteri, se duc la dosare și trebuie facultățile să lase de la ele să mai vină studenți...

    RăspundețiȘtergere
  6. Și eu am dat toate examenele la BAC în aceiași lună. Am început cu examenele orale, și apoi imediat alea scrise :D Și nu a fost un calvar, mai ales că la oral a fost foarte ușor. Important era să nu taci mâlc.

    RăspundețiȘtergere
  7. Detest examenele, tare mi-e teama ca se mai apropie inca unul si pentru mine. :( Iti doresc mult succes in sesiune!

    RăspundețiȘtergere
  8. si eu am dat bacalaureatul anul trecut.
    am fost la uman.
    am dat si istorie si geografie.
    pot sa spun ca a fost destul de urat..
    acum degeaba le spunem altora sa nu se streseze si sa ia totul usor..
    pentru ca e degeaba.
    poate ca si noua ne spuneau altii anul trecut, ca noi tot pe`a noastra o tineam.

    RăspundețiȘtergere