Absolut Fabuloase!

Va povesteam acum o luna despre o conferinta cu titlul "Ce isi doresc femeile?", organizata de Prime Romania, cu scopul de a discuta cateva reclame si strategii de comunicare ce au avut efect in randul publicului feminin. Marti dupa-amiaza, cand am vazut un alt afis cu o noua conferinta, am ranjit larg si am dat buzna la internet ca sa ma inscriu repede.
Am ramas placut impresionata si de data aceasta...Bine, recunosc, imi place mult atmosfera: calduroasa, toata lumea e prietenoasa, se servesc prajiturele cu ceai...Si sa discuti cu speakerii e ca si cum ai sta de vorba la o cafea, e o adevarata placere, mai ales cand vine vorba despre Alina Tanasa si Diana Enciu. Daca numele lor nu va suna cunoscute, de Absolutely Fabulous sigur ati mai auzit! Ati vazut cu totii reclama de pe Facebook facuta targurilor de handmade cu numele de mai sus. Doar ca aseara am aflat ca pe langa acel targ, Absolutely Fabulous mai inseamna si o firma de PR, plus o revista foarte bine facuta. Cu toate ca firma ar fi trebuit sa ma intereseze mai mult ( doar trebuie sa fiu cu ochii-n patru pe tot ce inseamna PR, nu? ), recomand revista din tot sufletul! Nici macar nu trebuie sa platiti pentru ea, puteti s-o rasfoiti online chiar aici. Si va asigur ca merita! La prima vedere, puteam sa jur ca nu e facuta in Romania, si mai ales de oameni care nu sunt neaparat profesionisti. In plus, realizarea aia a insemnat in mare parte o munca voluntara. Dar uitati-va ce pictoriale, ce poze si ce articole; nu stiu cati oameni ar putea depune atata efort fara sa fie platiti. Jos palaria pentru ei din partea mea!
Cat despre fetele care ne-au povestit aseara cate ceva din experienta lor, spuneam ca e imposibil sa nu iti placa sa le asculti. Eu ma topesc dupa discutiile astea libere, in care fiecare spune prin ce a trecut si te sfatuieste cum poate, pe tine, care esti student si de-abia scoti capul in lume. Ce am apreciat enorm la Alina si la Diana este faptul ca sunt foarte deschise la colaborari. Daca va ocupati cu fotografia, cu modelling, cu scriere de articole, daca aveti ceva idei pentru revista sau in general, pentru intregul concept Absolutely Fabulous, nu ezitati sa le contactati pe fete! Daca aveti prieteni doritori sau daca vreti sa va afirmati pe unul din planurile de mai sus, cred ca veti merge in locul potrivit...Echipa o sa va primeasca cu bratele deschise si o sa aveti cu siguranta ce invata. Si stiti si voi ca e al dracului de greu sa o iei de la zero in zilele noastre, mai ales fara nici un pic de ajutor...
Da, invitatele de aseara chiar mi-au trezit interesul pentru PR Fashion ( tema conferintei ), dar si pentru targurile si revista lor :). Si pot sa pun pariu ca nu sunt singura!

 Sursa poza:  http://abfab-magazine.blogspot.com/

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu