Rosu, verde sau "eu cand mama naibii mai trec?!" ?

In ditamai intersectia de la piata Gorjului SEMAFOARELE NU AU FUNCTIONAT O ZI INTREAGA! :| Da, exact..erau masini peste tot, cozile de intindeau undeva intre Pacii si Lujerului, pietonii se strecurau efectiv printre masini ca intr-o veche reclama de genul "Crezi ca te poti strecura?". Si da, toate astea de dimineata pana pe la 18:00 si poate se mai intampla asta chiar si acum. Sa faca cineva ceva? Nu :)

Ma bucur sincer ca nici o persoana apropiata mie nu a avut ghinionul de a se afla intr-o ambulanta azi care circula prin zona Gorjului...

Sursa fotografie: Facebook Cristina Matei

23 de comentarii :

  1. Obișnuiește-te.
    Semafoarele din București au mari defecte.

    Eu în intersecția aia de la Poli, n-am prins să meargă bine în 4 ani de-acuma semafoarele.
    Ba uneori lăsam 3 secunde verde la pietoni și apoi gata.

    Multă atenție și traversează cum poți. :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Erau cumva polițiști în intersecție? Doar așa de curiozitate :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Curios, în mod normal unde nu funcționează semaforul, șoferii cad mai bine la mica înțelegere decât atunci când nu e vreun încurcă lume prin intersecție. Mai sunt și excepții se pare :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Au, asta e chiar aiurea.
    La noi este o intersectie unde se presupune ca semafoarele sa fie verzi, insa sunt doar rosu si un rosi mai inchis.
    Ghici ghicitoarea mea, cand e verde? Pentru ca masinile par sa profite de asta.

    RăspundețiȘtergere
  5. Creve: daca erau politisti, probabil exista macar o tentativa de ordine sau macar s-ar fi gandit vreunul dintre ei sa cheme pe cineva sa repare semafoarele. Tind sa cred ca a trecut o masina de politie sau a facut cineva sesizare probabil de-abia azi pe la pranz, pentru ca de acum au inceput sa mearga :D

    Rainychocoffee: Aoleu, ce nasol :))

    RăspundețiȘtergere
  6. ce dea ciocolati pe net.chocolatte follie,rainychococofee,omul cu ciocolata am mai vazut undeva pufuleti cu ciocolata .
    Ar trebui sa faci un post cu toti astia cu nume de ciocolata

    RăspundețiȘtergere
  7. imi inchipui.esti originala.eram sigur ca t-ai ales un nume care nu exista in perioada aia pe net.

    RăspundețiȘtergere
  8. Oricum combinatia asta nu o s-o mai intalnesti :)) :">

    RăspundețiȘtergere
  9. ps vroiam sa te intreb ceva de mai mult timp.Numele tau partea de "follie" google translate-ul spune ca e folie cu un singur l.Si alte siteuri spun la fel.
    De ce-l scrii "follie"?

    RăspundețiȘtergere
  10. inca astept raspunsul la intrebarea de mai sus.Vreau sa te prind cu ma-ta-n sac ca ai scris gresit in franceza

    RăspundețiȘtergere
  11. :)) Ooooh da... deci...inainte sa ma critici pe mine ca nu stiu sa scriu in franceza, ai tu grija cum scrii in romana..Banuiesc ca vrei sa ma prinzi cu "mata'n sac" (pisica), nu cu "ma-ta-n sac", adica cu mama in sac :) e o greseala foarte mare si tinde sa jigneasca. Sper ca
    e accidentala. Si da, stiu ca se scrie cu un singur "l", dar eu am luat modelul "Folli Follie" ( cauta pe net denumirea, e un magazin ) pentru ca mi-a placut mai mult cum suna. Si te rog, data viitoare cand mai bati cu pumnul in masa, asigura-te ca nu e vreun cui scos sau ca..tu stii sa scrii corect in romana inainte sa ii judeci pe altii ca scriu gresit in alte limbi ;)
    P.S: vorbind de franceza, nici nick'ul tau nu e foarte corect, dar eu am tacut din gura :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Pfff mii de scuze.E cea mai nefericita greseala a mea de pana acum.Venisem de pe un blog unde avusesem treaba si mi-a ramas in reflex cuvantul respectiv.Milioane de scuze.Chiar nu a fost cu intentie.Ma simt ca ultimul om de pe fata pamantului in acest moment.:(.Chiar n-a fost intentia mea sa iasa acel cuvant.Mi s-a parut si mie pe moment ca e ceva ciudat dar chiar nu mi-am putut imagina asta.Din cauza celorlalti.Ei sunt de vina.Chiar nu ma asteptam.
    "tu stii sa scrii corect in romana "
    Recunosc.Distrusii de pe net mi-au distrus simtul artistic.Si cu tine chiar n-aveam nevoie sa se intample asta.
    "judeci pe altii ca scriu gresit in alte limbi"
    Scrisesem initial ca o gluma.Vroiam sa fie ceva usor friendly spre ironic dar a iesit un mare....nu mai zic ce.In esenta eram doar curios atat.
    "vorbind de franceza, nici nick'ul tau nu e foarte corect, dar eu am tacut din gura :)"
    Nikul e o inventie intentionata.Vine de la orele de franceza din liceu unde faceam nerv profesoarei pe principiul lingurision si furculision.jemoi aka euinsumi mi s-a parut destul de reusit.
    Chiar m-ai demoralizat cu faza asta.As vrea sa-ti trimit ceva sa ma revansez.
    Inca o data scuze.
    Sper ca nu te-am suparat prea tare.

    RăspundețiȘtergere
  13. Am inteles acum. Nu, stai linistit, nu port pica din motive de-astea ;))

    RăspundețiȘtergere
  14. ce treaba are Folli Follie-ul cu ciocolata? draga sweet madness, macar recunoaste-ti greseala, nu e un capat de tara. esti om mai gresesti si date fiind nick-ruile tale anterioare e clar ca voiai sa te referi la nebunie.

    RăspundețiȘtergere
  15. Dragul meu anonim, nick'ul meu anterior nu are nici o legatura cu blogul. Faptul ca imi stii un fost id nu te scoate in evidenta cu nimic. Ar trebui sa imi dea de gandit? Nu prea ma intereseaza, sincer. Daca te gandesti logic, l-am schimbat tocmai pentru ca eram satula de ideea aceea si am vrut ceva nou :) nu trebuie sa aiba nici o treaba ciocolata cu nebunia, este numele pe care l-am dorit eu si gata. Mi-a placut cum suna numele magazinului "Folli Follie" dar in loc de primul cuvant am pus "Chocolate" pentru ca imi place ciocolata. E chiar atat de greu de inteles sau trebuie sa desenez o explicatie pentru numele meu pe care l-am ales de acum mai bine de un an? Eu macar am unul si nu ma ascund in spatele unui "anonim", nu sunt una din milioanele de chipuri gri care raman in umbra conceptului de OARECARE :).

    RăspundețiȘtergere
  16. vrei sa iti zic eu ce s-a intamplat? dupa ce ti-a atras jemoi atentia, ai cautat rapid pe googlie "follie" si primul rezultat gasit a fost acel magazin pe care l-ai folosit drept scuza...

    RăspundețiȘtergere
  17. Dragul meu anonim, naivitatea ta ( ca sa nu ii spun altfel) ma uimeste :)) sunt fata! Stii ce inseamna asta? Sunt innebunita dupa cumparaturi si din moment ce vrei sa treci drept un mare cunoscator al gandirii mele, ia te rog in calcul faptul ca frecventez magazine aproape zilnic, deci cunosc deja de ceva timp magazinul respectiv:) si daca tot vrei dovezi, vezi ultimul meu articol scris chiar despre un targ de imbracaminte. Again, inainte sa judeci numele cuiva, ia-ti tu unul ;) de ce nu vorbim despre asta? Hai sa vorbim despre asta, vrei? Esti un "observator" atat de fin incat as dori sa aflu cu cine am placerea :) Macar numele si persoana ta sper sa fie interesanta, intrucat comentariile tale ma lasa rece.

    RăspundețiȘtergere
  18. gheorghe sau gicu, cum vrei tu s-o iei

    RăspundețiȘtergere
  19. Banal, numele nu-mi spune nimic si din moment ce l-ai scos pe moment, duci si o lipsa crunta de imaginatie :) imi dau deja seama cu ce om de-a face. Ma asteptam macar la niste argumente mai bune, dar m-ai dezamagit. O seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  20. Anonim: P.S: nu ma intereseaza sa discut cu un anonim, e pierdere de timp. Cand o sa devii cineva, atunci revino cu critica. Pana atunci, nu te mai obosi cu blogul meu, nu te ridici la nivelul de a comenta aici. O seara buna ( din nou )!

    RăspundețiȘtergere