In loc de bilant

Stiti ca imi place ca la sfarsitul fiecarei luni sau al fiecarui anotimp sa fac cate un bilant. Acum nu prea am ce zice... ma gandeam doar la timp, la cum trece el...
Mi se parea departe sesiunea cand am inceput facultatea. Mergeam la cursuri de placere, la seminarii la fel, nicidecum pentru ca stiam ca ma asteapta nu stiu cate examene. Erau departe. Acum, sunt aproape la finalul sesiunii. Ma rog, mai am inca o saptamana fara aceasta. Si imi doresc sa treaca mai repede zilele astea, sa iau si o eu o scurta vacanta, sa incep sa studiez altceva dupa.
In fiecare decembrie, ma bucur de ninsoare, de Craciun, de vacanta, de compania prietenilor si a familiei. Dar totusi, nu pot sa nu ma gandesc ce urmeaza dupa: luna ianuarie, cea mai odioasa luna din an dupa parerea mea. Nu e vina ei ca e asa, anul asta trebuie sa aiba si el un inceput. Dar ianuarie mi se pare un incipit fortat, si dupa cum spuneam si aici, mie nu imi plac treburile astea deloc. Pe 1 ianuarie imi amintesc ca sunt mereu mahmura; culmea e ca nu beau. Sunt adormita, mi-e cam rau...mereu am pierdut ziua asta. Si toata luna este apoi o mahmureala generala: la facultate, acasa, in oras. Ianuarie 2011 a trecut cam greu. Ma bucur ca s-a terminat..


Pe de alta parte, ma uitam zilele astea cu Habiba la niste poze cu Kim Cattrall ( Samantha din Sex & the city ). Stiam ca are in jur de 50 de ani, o admiram deja pentru cum arata. Dar cand am vazut ca are deja 55, mi-a picat fata si da, o respect si mai mult. Lasand la o parte posibilele operatii estetice, femeia care e frumoasa si stie sa se intretina. Sincera sa fiu, imi place chiar mai mult decat Madonna ( 52 de ani ), pentru ca e mai inalta.
Da, ma gandeam acum cum trece timpul. Cum altii isi doresc sa treaca mai repede, cum altii ar vrea sa il opreasca in loc. Stiu doar ca momentan as vrea ca urmatoarele 2 saptamani sa treaca prin fata ochilor mei cu 100 km/ora si daca e posibil, sa nu dau de nici un radar!

12 comentarii :

  1. Dar Demi Moore? :D Se apropie de 50 de ani :D

    RăspundețiȘtergere
  2. In sfarsit cineva se incumeta sa spuna adevarul, inceputurile (de an) sunt cele mai grele, iar ianuarie este realmente odioasa. Dar mai rea ca februarie nu e niciuna... :(

    RăspundețiȘtergere
  3. Creve: da, si Demi Moore :-? i like her, dar pe Kim Cattrall am vazut-o mai des, sunt fana Sex & the City :">
    Nice: Sincera sa fiu, nici februarie nu ma innebuneste, dar avand in vedere ca dureaza mai putin si ca imediat dupa vine martie, e mai acceptabila decat ianuarie :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Și mai e Michelle Pfeiffer. La 52 de ani e chiar foarte faină.

    RăspundețiȘtergere
  5. Anastasia Lazariuc nu va mai place nebunilor a ? Doar straini (plin de bani) stiti >:P

    RăspundețiȘtergere
  6. uhh... doar mie imi place ianuarie??? hai ca e superb... mai ales cand este alb si inghetat ca acum...
    si totusi... cel mai mult imi place toamna... septembrie...octombrie...
    iar la sarbatori... parca mereu ajunul este cel mai frumos... asteptarea... freamatul de dinainte... iar apoi... visul catre urmatoarea ocazie...

    RăspundețiȘtergere
  7. Timpul trece mai repede decât crezi.
    Eu nici măcar nu știu unde s-au dus ăștia 3 ani jumate. :lol:

    Cine știe, poate tu o să arăți de 10 ori mai bine la 55 de ani. :P

    RăspundețiȘtergere
  8. Și sper că la bilanțul de primăvară, pui și o poză cu acest anotimp. :P

    RăspundețiȘtergere
  9. Creve: pe Michelle nu prea am mai vazut'o :-?
    Lusio: Doamne, de Anastasia Lazariuc nici nu mai stiam ca traieste :"> :))

    RăspundețiȘtergere
  10. Oovi: urasc gheata :-l imi place sa fie alb si frumos doar in decembrie..dupa Craciun, e enervant..cel putin pentru mine :D
    Diana: Ah, ce n-as da sa arat bine si la 55 de ani :">. Si da, si eu vreau sa pun niste poze frumoase in bilantul de primavara.. aveam o traditie cu poze de 1 martie, anul trecut am publicat 3 poze din 2010, 2009 si 2008 cu mine, facute in acelasi loc. Sa vad ce mai gasesc anul asta

    RăspundețiȘtergere
  11. ianuarie chiar este cea mai urata luna a anului...si mie imi place zapada, iarna...dar cum a spus si Cioco, dupa Craciun iarna e urata.

    RăspundețiȘtergere
  12. acuma am aflat de noul tau blog.si eu care credeam ca s-a intamplat ceva de nu mai scrii .Bine ca esti bine.Imi facusem niste scenarii destul de nasoale.Spor la scris si evident facultate.

    RăspundețiȘtergere