Pisicile si limbajul nonverbal

Nu ca Habiba nu mi-ar fi citit presa in fiecare saptamana in ultimele luni. Dar avand in vedere ca am intrat amandoua in sesiune, mai ne dam share una alteia unor informatii interesante. Aseara, ca sa ma scoata un pic din studiul Conflictelor in comunicare, Habiba imi citeste din "Comunicarea in campul social" de Paul Watzlawick et al:

Daca deschidem frigiderul iar pisica vine si se freaca de picioarele noastre mieunand, aceasta nu inseamna "Vreau lapte", cum ar traduce un om, ci trimite la o relatie specifica. "Fii ca o mama pentru mine!", pentru ca un astfel de comportament se observa numai intre pisoi si mamele lor si niciodata intre pisici adulte.

Sa mai spuneti voi ca pisicile sunt scorpii...au si ele partile lor sensibilicoase :)

12 comentarii :

  1. Dragele de ele..

    Dar tot caini prefer >:)

    PS: Es un milagro.. in sfarsit pot posta, fara sa am cont gmail.

    RăspundețiȘtergere
  2. Daaaa, pai mi-a zi si Delia ca nu ati putut comenta si mi-am zis sa rezolv problema :d
    Si mie imi plac cainii, dar prefer pisicile :">

    RăspundețiȘtergere
  3. Mie-mi plac pisicutele doar cand sunt micute in rest ador catelusii. :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Awww.
    Acestea fiind spuse, prefer cainii de o mie de ori mai mult. Sunt mai dragalasi, chiar si atunci cand cresc. Pisicile sunt simpatice doar mici.

    RăspundețiȘtergere
  5. Pisicile știu când să fie afectuoase și când nu. :P :D

    Câinii mi se par prea milogi și attention seekers. Tocmai ușoara independență mi se pare frumoasă la o pisică.

    RăspundețiȘtergere
  6. Mai toti bloggerii cunoscuti de mine au in comun pasiunea pentru pisici si pentru toamna. Ca de obicei, sunt exceptia de la regula.

    RăspundețiȘtergere
  7. Ieeeei, in sfarsit pot da commenturi. :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Lusio: sincera sa fiu, nu stiu de ce imi plac pisicile :"> sunt pufoase si moi si prin "miau"-ul ala al lor spun multe... le cam ador :"> nu stiu daca as fi in stare sa am grija de una, poate nu a suporta...tocmai de-asta jumulesc toate pisicile care nu sunt ale mele :D

    Biscuite: mie imi plac si pisicile adulte, unele dintre ele. Alea blanoase si cu fatza turtita :)) nu poti sa nu le adori

    RăspundețiȘtergere
  9. Diana: ha! un plus pentru pisici! Da, si mie imi place independenta lor, usoara aia rautate, gratia..cats rule!
    Nice: nici o problema, trebuie sa fie cineva care sa mai faca si nota discordanta, tocmai asta e si frumusetea! :D :*:*
    Delia: ma bucuuuur! :D >:D<

    RăspundețiȘtergere
  10. Da sigur asta zic pisicile :)) Și când se freacă cu botul de tine știai că de fapt ele te marchiază ca fiind a/al ei? Are feromoni în zona botului. Așa își marchiază teritoriul, proprietățiile. Orice pisică face așa. :D

    RăspundețiȘtergere