Pentru pasionatele de dans

Va spuneam in articolele trecute ca am avut norocul sa dau peste Amira si KeAloha si ca acum lucrez ca PR pentru aceasta firma. Tocmai astazi ne-am gandit noi asa sa o punem de o campanie de recrutare: KeAloha cauta o noua colega de trupa!


Ce oferim noi? Pai multe chestii gratuite, unele posibil sa va prinda bine si pe viitor: cursuri de dans ( ca nu va trimitem asa aiurea pe scena ), o sedinta foto ( ca sa va vada lumea ) si costume dragute. Avem in schimb si noi cateva pretentii. Vrem neaparat o bruneta cu parul lung sau mediu. Nu avem nimic cu blondele, doar ca si restul fetelor din echipa sunt deja brunete si nu vrem sa ne stricam firma. Domnisoara care va ocupa postul ( part-time job, apropo, mai mult prin weekend ), trebuie neaparat sa fie pasionata de dans si sa aiba gratie atat in miscari cat si in tinuta. Tinem mult la un stil de viata sanatos, asa ca ar fi perfect daca nu ar fuma sau daca nu ar consuma alcool. In afara de asta, cerem seriozitate si punctualitate, pentru ca e o munca serioasa. Totusi, ne-ar placea sa fie sociabila si zambitoare. Daca stiti pe cineva care indeplineste asa in mare conditiile noastre ( sau poate chiar una dintre voi o face! ), adresa noastra de email este kealoha.ro@gmail.ro . Un CV, datele voastre de contact si 2 poze atasate am dori, ca sa stim si noi cu cine stam de vorba. Haideti, grabiti-va, sa nu se ocupe locul! :D

7 comentarii :

  1. dacă îmi pun o perucă v-aș putea ajuta :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Ne-ai putea ajuta daca ai da anuntul mai departe, poate ai vreo colega sau vreau prietena care e pasionata :D ar fi pacat sa nu afle de job

    RăspundețiȘtergere
  3. nu permite trackback- uri? :((
    http://blogu.lu/xulescu/index.php/2011/01/31/baila-merengue/
    sper ca pe anonim sa imi ia comentariul, ca altfel ma impusc1 nimic nu pot spune pentru ca imi zice ca datele de conectare nu au putut fi verificate :|
    Rox

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa inteleg ca un tip la 1.76, 74 de kilograme, blond, cu parul nu mediu, ci f. scurt, cu chef de dans doar la bautura nu va intereseaza sa primiti in trupa, nu? :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna :*
    Vroiam sa-ti spun ca te-am nominalizat :)

    RăspundețiȘtergere